رنگ پلی اورتان براق ارزان قیمت در تهران

رنگ پلی اورتان براق ارزان قیمت در تهران را می‌توانید از شرکت بازرگانی رادین، مرکز پخش انواع رنگ صنعتی در تهران تهیه کنید.
بازرگانی رادین یکی از بزرگترین مراکز پخش رنگ صنعتی در تهران است که تمام محصولات خود را به قیمت درب کارخانه و در سریعترین زمان به دست مصرف کنندگان در سراسر ایران می‌رساند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

رنگ پلی اورتان براق ارزان قیمت در تهران

رنگ رویه پلی یورتان بر پایه رزین اکریلیک پلی ال و سخت کننده ایزوسیانات طراحی شده است. در این حالت بعنوان لایه نهایی میتواند نقش بسزایی در محافظت سطوح فلزی در‌برابر عوامل‌جوی ایفا نماید. این رنگ فیلمی با چسبندگی و سختی بالا بر روی سطوح فلزی ایجاد نموده است. لذا در محیط‌های جوی حاد بخصوص در برابر تغییرات آب‌و‌هوایی، پایداری بسیار خوب از خود نشان میدهد. از خصوصیات بارز آن مقاومت دربرابر اشعه ماوراء بنفش نورخورشید و انعطافپذیری بالای فیلم آن می‌باشد.
رنگ پلی‌اورتان دارای مقاومت بالا در برابر سایش، ضربه، و حتی ترک خوردگی می باشد. زمانی که این رنگ را در صنعت استفاده می نمایید، به سرعت پخته شده و در دمای محیط به حالت نرمال در می آید.
یکی از ویژگی های این محصول می توان به این نکته اشاره نماییم که رنگ پلی اورتان اصولا در حرارت پایین دمای محیط نیز به سرعت خشک شده و سخت می شوند. می توان از این محصول برای مکان هایی که از مواد شیمیایی استفاده می شود نیز بهره مند شد. زیرا مقاومت بالایی در برابر این مواد شیمیایی خواهند داشت.
این محصول به هیچ عنوان قابلیت گچی شدن و پودری شدن ندارند. حتی قادر هستند به راحتی بر روی سطوح فلزی نیز بچسبند. علاوه بر آن این رنگ ها نسبت به اسید ها، روغن های صنعتی، مواد معدنی و .. نیز مقاوم بوده و اسیب پذیر نخواهند بود.

کاربرهای رنگ رویه پلی اورتان

این روکش به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا، در انواع صنایع سنگین خودرو سازی، قالب سازی، نظامی، بهداشتی، دارویی، سالن‌های فرایندی و تعمیراتی مرطوب مانند صنایع غذایی و نوشیدنی، بیمارستان ها، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، صنایع چاپ و انبارها، کارگاه‌های تعمیراتی، گاراژها، پارکینگ‌های زیرزمینی، سطوح فلزی مانند سطوح كشتی، سالن های صنعتی، ورزشی و … به صورت یکپارچه بدون هیچ درزی قابل نصب می باشد.
این محصول از سختی و انسجام و مقاومت مکانیکی بیشتری نسبت به دیگر روکشهای کف برخوردار است و به عنوان روکش در پوششهای کف پارکینگ ها، باراندازها، سالن ها و برخی از اماکن تفریحی، آشیانه هواپیما، تعمیرگاه ها و نمایشگاه های خودرو نیز قابل استفاده است.

رنگ پلی اورتان براق ارزان قیمت در تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما