فروش عمده انواع رنگ صنعتی در غرب

فروش عمده انواع رنگ صنعتی در غرب به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه توسط شرکت بازرگانی رادین انجام می‌گردد.بازرگانی رادین نماینده رسمی انواع شرکت‌های رنگسازی از جمله روناس، مکث، نیپون، اکسیر و… و همچنین وارد کننده و پخش کننده انواع قلم، غلتک، سمباده، اکلیل‌ها و نیز مواد اولیه شیمیایی و پودری می‌باشد.که تمام محصولات خود را با نازلترین قیمتها و در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان محترم می‌رساند.بازرگانی رادین آماده هرگونه همکاری و عقد قرارداد جهت فروش داخل و صادرات در زمینه رنگ و رزین با پروژه‌های دولتی و خصوصی،پیمانکاران، صنایع پتروشیمی و کشتیرانی و … می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

فروش عمده انواع رنگ صنعتی در غرب

صنعت تولید رنگ های صنعتی یکی از پرکاربردترین و فعال ترین صنایع در ایران است. به طور کلی تولیدات صنایع رنگ به دو دسته کلی رنگ صنعتی و رنگ ساختمانی تقسیم می شود. رنگ صنعتی یک نوع پوشش است که دلیل داشتن استانداردهای صنعتی برای مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت های شیمیایی طراحی و تولید شده است.
رنگ صنعتی از مواد پلیمری ساخته شده و به همین دلیل یک پوشش سخت و غیر قابل نفوذ برای سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در محیط های صنعتی و به منظور پوشش دهی محصولات و رنگ آمیزی محیط های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های مختلف با اهداف متفاوت تولید شده اند و کاربردهای مختلفی دارند؛ برای مثال هر چه به لایه های زیرین پوشش اصلی یا آستری نزدیک شوید، تنوع رنگ ها بیشتر می شود.

انواع رنگ صنعتی

رنگ های صنعتی در دسته بندی های مختلفی قرار دارند ولی ما می توانیم آن ها را براساس نوع رزین، نوع حلال و یا لایه مصرفی رنگ دسته بندی کنیم.

انواع رنگ صنعتی بر اساس رزین

  • رنگ صنعتی اپوکسی، رنگ صنعتی پلی یورتان، رنگ صنعتی کولتار اپوکسی در دسته بندی بر اساس رزین قرار دارند.

رنگ صنعتی بر اساس حلّال

  • رنگ صنعتی بدون حلال یا solvent free ، رنگ صنعتی پایه حلالی، رنگ صنعتی پایه آب در این دسته بندی قرار می گیرند.

انواع رنگ صنعتی بر اساس لایه مصرفی

رنگ صنعتی آستر، رنگ صنعتی میانی، رنگ صنعتی رویه در دسته بندی لایه مصرفی قرار دارند.

  • رنگ صنعتی اپوکسی
  • رنگ‌های پلی اورتان
  • رنگ‌های الکیدی هوا خشک
  • رنگ‌ها کوره ای
  • رنگ‌های مقاوم حرارتی و…

منبع : https://radinpaint.ir

فروش عمده انواع رنگ صنعتی در غرب

لطفا به این مطلب امتیاز دهید…!

روی ستاره ها کلیک کنید.

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد مشارکت کنندگان: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما